Projektas „Atviros ekosistemos atsiskaitymams negrynaisiais pinigais bendrojo ugdymo įstaigų valgyklose kūrimas“
Projekto tikslas – formuoti ir ugdyti praktinį būsimų mokesčių mokėtojų finansinį ir skaitmeninį raštingumą bei sąmoningumą, paskatinti atsiskaitymus negrynaisiais pinigais bendrojo ugdymo įstaigose diegiant ir atnaujinant tam pritaikytą infrastruktūrą.
Projektu tiesiogiai prisidedama prie mokinių finansinės elgsenos kaitos, susijusios su praktiniais finansinio raštingumo įgūdžiais. Mokiniai praktiškai susipažins su finansinėmis paslaugomis, plėsis skaitmeninių paslaugų vartojimas bendrojo ugdymo įstaigose, kas yra ypač aktualu kuriant šiuolaikišką bei modernią mokyklą. Mokiniai ugdys įgūdžius saugoti savo turimas atsiskaitymo priemones, neatskleisti slaptažodžių, stebėti savo išlaidas, suprasti, kas yra finansinis sukčiavimas, ir mokysis jį atpažinti. Tokiu būdu ilgainiui bus kuriama skaitmeninėms ir ypač finansinėms technologijoms imli rinka, kuri prisidės prie geresnio Lietuvos kaip investicijų krypties vertinimo, o tai, savo ruožtu, padės pritraukti daugiau privačių lėšų strateginėms sritims finansuoti.
Projekto metu remiamos veiklos ir projekto apimtis:
1. Atsiskaitymo negrynaisiais pinigais infrastruktūros diegimas ir (arba) atnaujinimas bendrojo ugdymo įstaigose: projekto lėšomis mažiausiai 242 bendrojo ugdymo įstaigos savo valgyklose įsidiegs / atsinaujins kompiuterinę kasos įrangą, savitarnos terminalus.
2. Mokinių aprūpinimas elektroniniais mokinio pažymėjimais su mokėjimo funkcija ir kitais papildomais funkcionalumais: per projekto finansavimo laikotarpį elektroniniai mokinio pažymėjimai su mokėjimo funkcija bus išduoti ir / arba pakeisti 90 000 mokinių. Pagal poreikį elektroniniuose mokinio pažymėjimuose bus sudiegti papildomi programiniai funkcionalumai – neformaliojo vaikų švietimo apskaita, nemokamas maitinimas, transportas, praėjimo kontrolė, bibliotekos skaitytojo kortelė ir pan.
Projekto vykdytojas – Europos socialinio fondo agentūra.
Projekto partneriai: savivaldybės, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, valstybinės ir savivaldybės, kaip jos apibrėžtos Švietimo įstatyme, bendrojo ugdymo mokyklos su skyriais.
Projekto tikslinė grupė: bendrojo ugdymo mokyklos, bendrojo ugdymo mokyklų mokiniai, savivaldybės, Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
Projekto trukmė – 2023 m. balandžio 27 d. – 2024 m. rugsėjo 30 d.
Projektui skiriama bendra finansavimo suma – 2 607 492,12 Eur.
Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis
Daugiau apie projektą: https://www.esf.lt/veiklos-sritys/atsiskaitymas-negrynaisiais-mokyklu-valgyklose/1034
„Erasmus+” mobilumo projektas “Ugdymo proceso gerinimas per tarptautines veiklas”
Projekto tikslas: ugdymo turinio stiprinimas per tarptautines veiklas: diferencijavimas, individualizavimas, vertinimas, IT gebėjimai.
Anglų kalbos žinių stiprinimas anglakalbėje aplinkoje.
Projekto uždavinys: pakelti mokytojų anglų kalbos lygį, gerinti gimnazijos vidaus kontrolės vertinimo rodiklius.
Projektui įgyvendinti skirta: 43 036, 00 Eur. Projektas finansuojamas iš “Erasmus+” KA1 programos.
Projekto vykdymo laikotarpis: 2022 birželio 1 d. – 2023 m. gegužės 31 d.
Projekto kodas: 2022-1-LT01-KA122-SCH-000072490
Įgyvendinant projektą įvykdytos šios veiklos:
Anglų kalbos kursai Maltoje, 2022 m. spalio 8-15 d., 12 dalyvių.
Vykdomos veiklos:
Trys stebėjimo vizitai į Turiną (Italijoje), Valenciją (Ispanijoje), Helsinkį (Suomijoje), po 4 asmenis.
Projekto nauda
Bus parengti naujai į ugdymo procesą diegiamų mokymo metodų elektroniniai aprašų variantai. Atvirų pamokų metu demonstruojami nauji metodai ir patirtys. Kiekvienas projekto dalyvis organizuos po dvi atviras pamokas , kurių metu pademonstruos po vieną naują metodą, įgytą mobilumo vizitų metu. Atvirose pamokose bus kviečiami dalyvauti gimnazijos bendruomenės nariai. Projekto dalyviai įsipareigoja dalyvauti vieni kitų pamokose.
Projekto metu parengta metodinė medžiaga mokytojams
Karjeros specialistų tinklo vystymas
Projekto „Karjeros specialistų tinklo vystymas“ tikslas – užtikrinti profesinio orientavimo paslaugų teikimą įvairaus amžiaus mokiniams bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir kitose švietimo įstaigose.
Projekto metu numatoma vystyti karjeros specialistų tinklą ir užtikrinti karjeros konsultavimo paslaugų teikimą mokiniams. Projekto metu bus įdarbinti karjeros specialistai, teikiantys profesinio orientavimo paslaugas mokiniams bendrojo ugdymo mokyklose ar kitose švietimo įstaigose. Numatoma, kad 2023 m. pabaigoje švietimo įstaigose dirbs 380 karjeros specialistų. Profesinis orientavimas bus vykdomas teikiant ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir profesinio konsultavimo paslaugas.
Projekto trukmė – 2022 m. rugsėjo 13 d. – 2023 m. gruodžio 31 d.
Projekto finansavimo suma – 9 998 172,97 Eur
Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
Karjeros specialistų tinklo vystymas
Projekto vykdytojas: Europos socialinio fondo agentūra
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2022 m. rugsėjo 13 d.- 2023 m. gruodžio 31 d.
Projekto finansavimo suma: 9 998 172,97 Eur.
Projekto „Karjeros specialistų tinklo vystymas“ tikslas – užtikrinti profesinio orientavimo paslaugų teikimą įvairaus amžiaus mokiniams bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir kitose švietimo įstaigose.
Projekto metu numatoma vystyti karjeros specialistų tinklą ir užtikrinti karjeros konsultavimo paslaugų teikimą mokiniams. Projekto metu bus įdarbinti karjeros specialistai, teikiantys profesinio orientavimo paslaugas mokiniams bendrojo ugdymo mokyklose ar kitose švietimo įstaigose. Numatoma, kad 2023 m. pabaigoje švietimo įstaigose dirbs 380 karjeros specialistų. Profesinis orientavimas bus vykdomas teikiant ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir profesinio konsultavimo paslaugas.
Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis
Projekto tikslas: didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą
Projekto uždavinys: modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką
Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos ir kt.
Projektui įgyvendinti skirta: 24 065 118,47 eurų. Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų
Projekto vykdymo laikotarpis: 2017 m. kovas – 2021 m. gruodis
Projekto kodas: 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001
Įgyvendinant projektą įvykdytos šios veiklos:
• Bendrojo ugdymo programą vykdančioms mokykloms nupirktos gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonės ir įranga. Mokymo priemonių ir įrangos komplektai skirti 1–4 ir 5–8 klasėms
• Parengtos gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikos
Vykdomos veiklos:
• Kuriami regioniniai STEAM atviros prieigos centrai
• Mokyklos aprūpinamos kompiuterine įranga nuotoliniam mokymui(si)
Projekto nauda
Projekto metu mokyklos aprūpintos gamtos pažinimo, chemijos ir fizikos mokymo priemonėmis, elektroninėmis mokymo priemonėmis, laboratoriniais indais, kompiuterine technika ir kt. Atnaujinus 1–8 klasių mokinių tiriamosios ir praktinės veiklos aplinką, praturtinus mokymo(si) procesą gerėja mokinių ugdymo kokybė ir jų pasiekimai. Projekto lėšomis parengtos metodikos padeda tikslingiau naudoti mokymo priemones ir įrangą atliekant įvairius eksperimentus, tyrimus, bandymus, laboratorinius darbus. Jie skatina mokinių susidomėjimą gamtos ir technologiniais mokslais, tikimasi, kad ateityje tai didins ir šių mokslų potencialą bei būsimų technologijų ir gamtos mokslų specialistų skaičių. Įgyvendinant projektą septyniuose šalies regionuose įkurti STEAM atviros prieigos centrai, atveriantys modernias galimybes mokytis gamtos ir technologinių mokslų, inžinerijos ar matematikos.
Projekto nuorodos
• Daugiau apie projektą
• Projekto metu parengta metodinė medžiaga mokytojams
Projektą įgyvendina
Panevėžio Vytauto Mikalausko menų gimnazijos, vykdančios meninio ugdymo programas, infrastruktūros gerinimas
Panevėžio Vytauto Mikalausko menų gimnazija– moderni valstybinė gimnazija, ugdanti muzikai ir dailei itin gabius vaikus, konkurso būdu priimtus iš Aukštaitijos regiono ir visos šalies. Siekiant gerinti mokymosi sąlygas, numatomos investicijos į Panevėžio Vytauto Mikalausko menų gimnazijos infrastruktūros atnaujinimą.
Problema, kurią spręsti inicijuotas projektas – mokyklos meninio ugdymo priemonės yra ypatingai prastos būklės, dėl šios priežasties Gimnazija neturi galimybės užtikrinti mokinių, turinčių išskirtinių gabumų, poreikius atitinkančio meninio ugdymo mokymo kokybės. Siekiant užtikrinti kokybišką meninį mokymą, būtina aprūpinti Gimnaziją trūkstamais instrumentais.
Projekto uždavinys: Modernizuoti Panevėžio Vytauto Mikalausko menų gimnazijos mokymosi aplinką, skirtą specializuoto meninio ugdymo krypties programoms įgyvendinti.
Projekto nauda. Įgyvendinus numatytas investicijas, Gimnazijoje būtų užtikrinta mokinių poreikius atitinkanti meninio profilio mokymo kokybė, padidėtų Gimnazijos, kaip meninio mokymo įstaigos, veiklos efektyvumas.
Laukiami projekto rezultatai: Įsigyti trūkstami instrumentai, sudarys sąlygas meninio mokymo procese taikyti šiuolaikiškus instrumentus.